GBZ-Lokaal
ICT-problemen? Verleden tijd. Met GBZ-Lokaal hebben we de boosdoener in een handomdraai gevonden. Gelukkig meestal zelfs voordat er een probleem ontstaat.
Ieder kwartier controle
Met GBZ-lokaal worden je werkplekken en server(s) voorzien van antivirus, Remote Beheer software en een beheertool. Deze beheertool verzamelt elk kwartier data uit het netwerk.
Bij
ons Cobbler Service Center komen meldingen binnen wanneer bepaalde
drempels worden bereikt. Je moet dan denken aan bijvoorbeeld het
vollopen van een harde schijf of switches waarvan de poorten niet goed
functioneren. Daarnaast kunnen we bijvoorbeeld zien of de toners van
printers opraken of dat een printer niet zo goed (meer) omgaat met het
papier. Allemaal momenten waarop we kunnen anticiperen.
Zo zorgen we ervoor dat we ICT-problemen zoveel mogelijk voor zijn. Wel zo'n prettig idee, toch?
Vragen? Bel Arthur.
We kunnen zelfs de toner automatisch en op het juiste moment versturen zodat je nooit misgrijpt.
Aantal componenten
We
kijken goed naar het aantal componenten in het netwerk. Die hebben we
natuurlijk altijd in beeld. Zijn het er weinig? Dan zijn de
abonnementskosten ook lager. We werken met overzichtelijke staffels
zodat de aanschaf van een extra apparaat niet ook standaard een nieuw
abonnement betekent.
Wat nog belangrijk is om te weten is dat we GBZ-Lokaal alleen veilig
genoeg kunnen laten functioneren over een GBZ-Connect verbinding. In
veel gevallen zoals bijvoorbeeld bij gezondheidscentra of een HOED wordt
de lijn gedeeld. In deze situaties kunnen alle entiteiten natuurlijk
zelf hun GBZ-Lokaal abonnement afsluiten. Heel overzichtelijk!
Ontdek hoe onze klanten het aanpakken