Support & meldingen

Actuele Meldingen

Er zijn op dit moment geen actuele meldingen

Ondervindt u problemen met zorgmail, kijk dan eerst op: https://status.enovationgroup.com/

Veelgestelde Vragen

Printer: mijn afdrukken hebben vlekken of strepen

Zodra afdrukken niet goed meer zijn, vlekken of strepen hebben, kan de beeldverwerkingseenheid (ook wel drum, of photoconductorkit genaamd) vervangen worden door een nieuwe.

Een accountaanvraag voor een nieuwe medewerk(st)er ontvangen we het liefst via de mail. Daarmee voorkomen we dat we een naam verkeerd spellen. Als de persoon ook rechten moet krijgen voor andere mailboxen dan kan dat ook gelijk worden doorgegeven. Houd er wel rekening mee dat er mogelijk licenties nodig zijn waar kosten aan verbonden zijn. Als een nieuwe medewerker een vorige medewerker vervangt is het handig dat dus ook direct door te geven.

Als 1 telefoon niet goed werkt of geen gesprekken meer binnenkrijgt terwijl andere toestellen prima functioneren dan kun je het toestel een herstart geven. Dat doe je de alle kabels 3 seconden uit het toestel te halen en op dezelfde aansluitingen weer terug aan te sluiten. Je kunt testen of het gewerkt heeft door het nummer intern te bellen en te kijken of het toestel gesprekken kan aannemen. Een toestel kan meerdere nummers hebben, zo kan toestel 101 ook het nummer 2101 (spoedlijn) hebben of 3101 (overleglijn). Als dat zo is dan is het verstandig ook die nummers na de herstart te controleren.

Soms wissel je per ongeluk van de Nederlandse toetsenbordindeling naar de Amerikaanse door CTRL-SHIFT tegelijkertijd in te drukken. Bij het inloggen kan het daardoor zijn dat een wachtwoord niet geaccepteerd wordt omdat een leesteken in het wachtwoord niet gepakt wordt. Dat is niet te zien omdat het wachtwoord niet getoond wordt tijdens het typen. Je kunt dan in het veld van de inlognaam het wachtwoord even intypen om te kijken of de juiste leestekens in beeld komen.

Meer weten of een vrijblijvende afspraak inplannen?