Support & meldingen
Actuele Meldingen
Er zijn op dit moment geen actuele meldingen
Ondervindt u problemen met zorgmail, kijk dan eerst op: https://status.enovationgroup.com/
Veelgestelde Vragen
Zodra afdrukken niet goed meer zijn, vlekken of strepen hebben, kan de
beeldverwerkingseenheid (ook wel drum, of photoconductorkit genaamd)
vervangen worden door een nieuwe.
Een accountaanvraag voor een nieuwe medewerk(st)er ontvangen we het
liefst via de mail. Daarmee voorkomen we dat we een naam verkeerd
spellen. Als de persoon ook rechten moet krijgen voor andere mailboxen
dan kan dat ook gelijk worden doorgegeven. Houd er wel rekening mee dat
er mogelijk licenties nodig zijn waar kosten aan verbonden zijn. Als een
nieuwe medewerker een vorige medewerker vervangt is het handig dat dus
ook direct door te geven.
Als 1 telefoon niet goed werkt of geen gesprekken meer binnenkrijgt
terwijl andere toestellen prima functioneren dan kun je het toestel een
herstart geven. Dat doe je de alle kabels 3 seconden uit het toestel te
halen en op dezelfde aansluitingen weer terug aan te sluiten. Je kunt
testen of het gewerkt heeft door het nummer intern te bellen en te
kijken of het toestel gesprekken kan aannemen. Een toestel kan meerdere
nummers hebben, zo kan toestel 101 ook het nummer 2101 (spoedlijn)
hebben of 3101 (overleglijn). Als dat zo is dan is het verstandig ook
die nummers na de herstart te controleren.
Soms wissel je per ongeluk van de Nederlandse toetsenbordindeling naar
de Amerikaanse door CTRL-SHIFT tegelijkertijd in te drukken. Bij het
inloggen kan het daardoor zijn dat een wachtwoord niet geaccepteerd
wordt omdat een leesteken in het wachtwoord niet gepakt wordt. Dat is
niet te zien omdat het wachtwoord niet getoond wordt tijdens het typen.
Je kunt dan in het veld van de inlognaam het wachtwoord even intypen om
te kijken of de juiste leestekens in beeld komen.